Contribution à un livre

  • 2019
  • The dark side of customer relationship management in the data age : Managing resistance and perceived intrusion for responsible practices Mimouni - Chaabane Aîda, C. Lancelot-Miltgen, V. Pez , Augmented Customer Strategy : CRM in the digital age, Eds. ISITE, 2019

  • Realizing epistemic democracy Pivato Marcus, The future of economic design, p.103-112, Jean-François Laslier, Hervé Moulin, Remzi Sanver, and William S. Zwicker, eds, 2019

  • Population and the environment : the role of fertility, education and life expectancy Pérez Barahona Agustin, F. Mariani, N. Raffin , Human Capital and Economic Growth: The Impact of Health, Education and Demographic Change, A. Bucci, K. Prettner and A. Prskawetz (Eds.), Palgrave-MacMillan, 2019

  • Les Economistes dans la cité au 20eme siècle. Cherrier Béatrice, Histoire de la Pensée Economique, Ferey, S. & Rivot S. eds, Pearson, 2019

  • Le modèle autorégressif à seuil avec effet rebond : Une application aux rendements boursiers français et américains Bec Frédérique, A. De Gaye , Chapter 5 in "Méthodes de prévision en Finance", Paris: Economica, 2019

  • Le consommateur et ses données : gérer la résistance et l’intrusion perçue pour des pratiques responsables Mimouni - Chaabane Aîda, C. Lancelot-Miltgen, V. Pez , Stratégie Clients Augmentée : La relation client réinventée à l’ère du tout numérique, Eds. ISITE, 2019

  • Gary S. Becker Fleury Jean-Baptiste, Encyclopedia of Law and Economics, Ed. Alain Marciano and Giovanni Battista Ramello, Springer, 2019