The dark side of customer relationship management in the data age : Managing resistance and perceived intrusion for responsible practices Mimouni - Chaabane Aîda, C. Lancelot-Miltgen, V. Pez , Augmented Customer Strategy : CRM in the digital age, Eds. ISITE, 2019
Contribution à un livre
- 2019
Realizing epistemic democracy Pivato Marcus, The future of economic design, p.103-112, Jean-François Laslier, Hervé Moulin, Remzi Sanver, and William S. Zwicker, eds, 2019
Population and the environment : the role of fertility, education and life expectancy Pérez Barahona Agustin, F. Mariani, N. Raffin , Human Capital and Economic Growth: The Impact of Health, Education and Demographic Change, A. Bucci, K. Prettner and A. Prskawetz (Eds.), Palgrave-MacMillan, 2019
Les Economistes dans la cité au 20eme siècle. Cherrier Béatrice , Histoire de la Pensée Economique, Ferey, S. & Rivot S. eds, Pearson, 2019
Le gaspillage des emballages : de la prise de conscience des consommateurs à leurs pratiques de réduction Monnot Elisa, F. Reniou , in Guillard V. (coord.), Gaspillage et sobriété. Avoir moins et vivre mieux ?, De Boeck, p.47-62, 2019
Le consommateur et ses données : gérer la résistance et l’intrusion perçue pour des pratiques responsables Mimouni - Chaabane Aîda, C. Lancelot-Miltgen, V. Pez , Stratégie Clients Augmentée : La relation client réinventée à l’ère du tout numérique, Eds. ISITE, 2019
Gary S. Becker Jean-Baptiste Fleury , Encyclopedia of Law and Economics, Ed. Alain Marciano and Giovanni Battista Ramello, Springer, 2019